Ko Cerkno v operi sreča Logatec

cantabile

Primorske novice, 12.7. 2019, Saša Dragoš

Ko Cerkno v operi sreča Logatec

Logaški simfonični orkester Cantabile je za Cerkljane zasnoval Operno noč z znanimi opernimi in operetnimi melodijami. Dodal je ščepec muzikalov, v goste povabil idrijske glasbene soliste in v soboto do zadnjega kotička napolnil v sončnice odet trg pred hotelom Cerkno. Ko je izzvenel Montijev Čardaš, je približno 600 poslušalcev hotelo še in še.

CERKNO > Pod izbor arij iz popularnih oper, znanih melodij iz operet in muzikalov se je podpisal vsestranski dirigent logaškega simfoničnega orkestra Cantabile Marjan Grdadolnik, v celovito, odlično obiskano Operno noč pa jih je kot scenarist povezal orkestrov violinist Damijan Bogataj. Češnjo na imenitno glasbeno torto so dodali idrijski glasbeniki in baritonist Tone Habjan iz sosednje Selške doline.

Po ognjevitih Toreadorjih iz Bizetove Carmen je Habanero iz iste opere s simfoniki odpela idrijska sopranistka Nataša Trček, ki je zatem glas posodila še nekaj arijam iz Leharjevih operet. Habjanov bariton se je odlično podal melodijama iz Mozartove Čarobne piščali in Gounodovega Fausta. Zapel je še v duetu s Trčkovo in kakopak navdušil z bržčas najbolj znano O sonce moje.

Opera kot stalna ponudba v Cerknem?

Za prehod v operetne uspešnice je z znanim Pia-zzollovim tangom Oblivion skupaj z orkestrom poskrbel idrijski orgličar Miro Božič. Vsestranski glasbenik Nace Kogej je simfonike na saksofonu pospremil v znani Morriconejevi Gabrielovi oboi in v melodiji iz muzikala Mačke, ki jo je doživeto odpela Rebeka Bogataj.

Montijev Čardaš je običajno po meri občinstva. Tokratna solista - mladi violinist simfonikov Jan Šoštaršič in orgličar Miro Božič - sta požela nekajminutne ovacije. Poslušalci so si zaslužili še nekaj dodatkov, hotel in Občina Cerkno, ki sta Operno noč omogočila, pa “dolžnost” za razmislek, da operno noč uvrstita v stalno kulturno ponudbo Cerknega.